tisdag, september 29, 2009

Något måste hända i Hammarby

Mitt kära gamla bajen är i djup kris på alla plan och faktum är att jag är jävligt trött på hur miserabelt klubben sköts nuförtiden.

Tror att den smaklösa reklamen för LO är en del av problemet. Fackföreningsrörelsens affärsidé är ju liksom att folk ska känna vanmakt. Det verkar Hammarbys spelare göra.

Fansen känner stor frustration och för några kokar det över. Det är ytterligt beklagligt och sådana stökigheter som förekommit vill vi absolut slippa framöver. De båda ordförandenas ganska risigt formulerade vädjan idag lär dock knappast hjälpa.

Snarare tvärtom.

En kamp mellan en usel ledning och upprörda fans är avgjord på förhand.

De båda klåparna - och många andra - borde ta sitt ansvar och lämna sina poster.

På söndag kommer BP till Söderstadion. Måstematch räcker inte för att beskriva läget.

---

Det kanske är så att man får spetsa in sig på bandysäsongen...

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

God morgon. Nu är jag riktigt, riktigt förbannad, vilket är utmärkt, eftersom det ger mig ENSAM av nio miljoner patos att säga den Sanning 8 999 999 till varje pris vill tydta ner.
.
http://sv.wordpress.com/tag/svenska-pedofila-arbetsgruppen/
.
Från det ena till det andra. För tre fyra år sedan kom en liten artikel på Aftonbladet, som jag ensam av 9 000 000 reagerade på. Ett sextiotal barn som behandlats av en irländsk tandäkare fick konstiga munsår. Tandläkaren var HIV-positiv.
.
Artikeln är bortrensad från google.
.
Den aftonbladsreporter som skrev artikeln skrev därmed sin sista och har sedan icke synts till. b*gmaffan styr från kulisserna. Vad bör göras? Först och främst gör man förbannat klokt i att byta till em kvinnlig tandläkare. Detta får man inte säge, men jag gör det i alla fall, varför?
.
DÄRFÖR ATT DET HANDLAR OM LIV OCH DÖD FÖR OSS ALLA!

- Peter Ingestad, Solna

6:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home