tisdag, juni 09, 2009

Nytändning i C

Fredrick Federley bloggar om att det verkar vara någon typ av nytändning på gång i Centerpartiet.

Jag kan bara bekräfta känslan.

Efter mitt (något kritiska) inlägg där jag stilla undrar om någon tänker ta något slags ansvar för den massiva målavvikelsen, har jag fått en del mail och meddelanden från Centerpartister som håller med.

Det finns helt enkelt ett starkt engagemang runt om Centerrörelsen som vill driva på reformagendan och som definitivt inte är nöjda med halvhjärtade valrörelser efter vilka man hamnar precis på gränsen för att få delta i politikens verklighet.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Sami said...

Hade Centerpartiet stått upp för integritetsfrågorna senaste året hade Centern lätt fått min röst i EU-valet, istället för PP...

2:39 em  
Blogger Johan, PL&C said...

Hallå Sami. Du är antagligen inte ensam om det...

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home