tisdag, maj 25, 2010

Rick Falkvinge till Stureplanscentern

Det är med stor ära vi i Stureplanscentern välkomnar partiledaren för förra årets europaparlamentsvals kometskräll, Rick Falkvinge (PP).

Vi är nyfikna på att höra mer om hur Piratpartiet jobbar med de frihetliga frågor som de är så bra på, jämföra likheter med och skillnader mot Centerpartistisk/allmänliberal syn på frihet.

Den 16:e juni ses vi på Restaurang Republik. Kl 19 börjar Rick tala, men kom gärna i god tid innan.

Som vanligt är alla välkomna, oavsett partitillhörighet och ideologisk orientering.

Se mer om detta på facebook.

Etiketter: , , , , ,

4 Comments:

Blogger Markus "LAKE" Berglund said...

Ser fram emot detta. Christian Engström ikväll:

http://motpol.blogspot.com/2010/05/frihetsfrontens-talarkvall-maj.html

Och så Rick om ett par veckor! Jag ska göra vad jag kan för att komma loss den 16:e, jag har ju ännu inte besökt Stureplanscentern heller, trots att jag bor nära och delar era värderingar till väldigt stor del. :-)

4:01 em  
Blogger Johan, PL&C said...

Det är ju skandaaaal! Då MÅSTE du ju komma den 16:e... :-)

4:03 em  
Anonymous Tor said...

"Christian Engström ikväll"

Ikväll? Det är väl på torsdag...

4:32 em  
Blogger Markus "LAKE" Berglund said...

Självklart Tor, jag ska nog åka hem och sova lite nu...

:-)

6:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home