måndag, september 13, 2010

Kryssen börjar trilla in

Alltså, jag blir så glad! Varje gång någon säger att de har röstat på mig, eller att de tänker göra det, blir jag rörd, stolt och varm i hela hjärtat!

Idag har ett inte oansenligt antal människor, några som jag känner väl och några som jag inte känner alls, berättat just det.

Från djupet av mitt hjärta: Tack!

Vill du har mer information om mig för din egen del, eller som du vill sprida till någon du tror skulle vara intresserad av att rösta på mig, skicka ett mail till johan@johanhedin.se, så skickar jag ett informationsmail om mina viktigaste frågor.

Det går naturligtvis bra att bara skicka ett mail och fråga vad du vill.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous steffo said...

Vilket distrikt tillhör du?r

10:52 em  
Blogger Johan, PL&C said...

Stockholms stad.

Stockholm är ju uppdelat i två riksdagsvalkretsar, Stockholms stad och Stockholms län.

För den som bor i Stockholms län rekommenderas Magnus Andersson, som står på 4:e plats.

11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home